Julen är över.


ÄNTLIGEN! Trodde aldrig att julen skulle ta slut ..
Så jäkla skönt att det är slut på all stress som är innan jul .. 100 saker som man ska hinna å göra ..
Och det är ju inte direkt så att det är en nyhet att det är julafton varje år den 24;e .. Meen jag är ändå
lika duktig på att vara ute i sista minuten varje år ..

Sååå , nu är det över iaf . Det är skönt .. Väntar bara på att mellandagsrean kan ta slut så att det kanske
lugnar ner sig lite på jobbet .
Jag hinner ändå inte shoppa något , så varför ska alla andra få göra det ? ;D

Va hemma i karlstad på julafton ... Hur mysigt som helst . Hela familjen inklusive hundar var där ..
Åt massa gott , drack massa gott och öppnade lite julklappar såklart ;P
Och så fick vi besök av tomten .. Moahaha , det var nog det roligaste jag varit med om på jäkligt länge ..
Ganska otippat att få en tomte när vi inte har några små barn som uppskattar det ;D
Men men , roligt vare iaf :P

Träffade J på juldagen ( :
Va ute och en sväng .. Blev helt förolämpad av en tant som trodde att Diva var en pudel :O
Det var det värsta jag varit med om någonsin tror jag :S
Varför skulle jag vilja ha en pudel ?!?!?! :O
Usch på henne :P
Gick hem till mig sen och kollade på film och satt å pratade .. Mys ( :

Åkte tillbaka till Strömstad igen på kvällen ..
Och med mitt flyt blev vi stoppade i kontroll i Säffle , av alla ställen , klockan halv elva på kvällen ..
Vad är oddsen för det? ;O

Polisen frågade om vi var på resande fot ..
Eeeeh , neej .. Vi är ute å glider i en fullpackad minibuss ^o)
Hög intelligensnivå där ..

Nåå ja .. Nu äre bara nyår kvar som stundar .. Seeen äre inte länge kvar till jag fyller år ..
Woho ;D

Blir förmodligen hem till karlstad på nyår också ..
Verkar som att det blir till att hitta på något med J ( :
Blir nog lugnt oavsett .. Har ingen direkt lust att göra en stor grej av nyår längre ..
Det var kul när jag var 14 när man kunde stå på torget och tycka att man va nått ..
Men nu , jag vet inte jag :P


Jaja .. Det löser sig nog för dig också någon dag ...


Sofie signerar ut .


26/12-08
23:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback