Flickan i mitt liv


Jaa , efter påtryckningar från folk lite här och var så har jag kommit till insikt att det kanske är dags att uppdatera här ...

Har som ni kanske vet hämtat flickan i mitt liv nu - Diva .
Hon är världens mest underbara , snälla , söta hund som jag någonsin varit med om !

Och växer som jag vet inte vad gör hon också ..

Det är verkligen det bästa köp jag någonsin gjort i hela mitt liv ! ( :
Skulle gärna lägga upp lite bilder på henne här , men jag är hemma hos mamma & pappa för tillfället och här har jag inga bilder på henne ;P


Så nu när jag är hemma i Karlstad har jag hunnit med lite shopping .. Köpt några julklappar , en födelsedagspresent till mamma & en ny klänning & ett par skor till mig ( :

Är ju trots allt personalfest imorgon , så är ju alltid kul att ha lite nytt på sig ( :
Plus att jag kan ha det på mig på jul & ev. nyår också .. Så det är ju positivt  ...

Men men ..

Har faktiskt inte tid med detta längre ..
Nu ska vi baka julgodis & dricka öl ;D

Puss på er så länge ..


Sofie signerar ut.

13/12-08
16:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback