Vakna på McDonald´s !

Jaa , det kan man ju oxå göra om man känner för det ..

Jag tycker dock att det är en ganska konstig reklam , jag menar . Det är ju inte så att man sover
på McDonald´s dirket *-)
Joo , det är ju faktiskt några anställda här som har sovit inne i personalrummet , men det räknas inte ;D
Bortsett från det så tycker jag att det är konstigt ..
Det är ju faktiskt frukost dom snackar om .. Då kan dom väl säga " Frukost på McDonald´s ! " ?
Det skulle kännas mycket bättre för mig ;D

Jaja ..

För idag har det varit joooordens vår ute :D
Hur gött som helst . Va tvungen å fira det med att ta på mig kjol :P
Det va skönt å kunna gå ut i kjol utan att frysa ihjäl ..
När jag har gått ut i kjol förut så har det ju trots allt varit när det har varit party så det har väl inte riktigt räknats ..
Meeen ändå ;D

Sitter på jobbet i vanlig ordning . Jobbar stängning idag med ;/
Meeeen i helgen är jag ledig :D
Imorgon blire party med brudarna <3
Ska bli roligt :D
Men blir förfest i Skattkärr .. Känns helst konstigt å åka ut dit för att förfesta och sen behöva ta bussen tillbaka till stan igen ;O


Nåå ja.

Sofie signerar ut .

3/4-08
22:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback