The voice within


Så var det Måndag igen och jag är grymt nöjd med helgen . Längesen jag hade så roligt som jag har haft !
I Fredags vart det grill och lite dricka med brudarna <3
Hur mysigt som helst å sitta ute och bara prata massa massa skit i flera timmar.
Längesen det bara va vi brudar utan massa pojkar i närheten :P

I Lördags vare Mange Schmidt på Arena så vi va ju tvungna å gå dit ;D
Blev förfest på Rud med Oscar , Lotta , Sofie , Emma , Ida och massa kompisar till dom .
Skulle åka in till stan med bussen meeen alla va så jäkla dryga när vi skulle gå så vi missade bussen ,
så det fick bli taxi in till stan . Hade jordens bästa chafför , hur trevlig som helst ;P

Jag & Oscar går direkt till baren när vi kommer till Arena och började med shotrace .. Dom shotarna vi drack ska jag aldrig mer dricka - så jäkla äckliga !
Jäklar vilket drag det va när Mange går på scenen , hur kul som helst ! Vi hade bästa platserna i en loge vid scenen så behövde inte ens stå å trängas för å se nånting , asgött ;D

Träffade Andreas på Arena oxå .. Det va fasen på tiden .. Senast vi träffades va på min 18-årsfest för över ett år sen ;O
Fattar inte hur fort tiden går ! Vi pratar ändå typ varje dag så det känns inte som att det är så länge sen vi träffades .. Men så äre ;P

Tobey kom förbi oxå , så det va trevligt .. Massa roligt folk där ;D

Efter konserten va slut hade vi iskrig i logen . . Oscar tyckte att vi skulle köpa ett helrör , och så blev det . Så vi fick typ ishinkar fyllda med is .. Så vi tyckte att det va roligt å kasta lite is på varandra .. Jäklar va blöt jag va ;O
Meen det vare värt ( :
Jag & Emelie mötte Mange , Dj Viet-Naam & Thomas Rusiak nere vid baren så vi va självklart tvugna att ta kort med dom ;D
Jag stog kvar å pratade lite med dom och det blev till slut att jag hamnade på efterfest med dom på deras hotell :P
Jäklar vilket härj det va :P
Somnade typ halv sju och va tuvngen å gå upp vid åtta för att jag skulle börja jobba klockan nio och va tvungen å gå hem å hämta mina arbetskläder först ;O
Jag lovar - jag va fortfarande onykter när jag skulle gå hem ! Inte kul alls ;/
Meen det va roligt iaf ( :
Dock inte alltför pigg på jobbet . Så jäkla sliten , orkade knappt röra på mig . Så jag fick bara gå runt å göra massa softa grejer medan chefen hånade mig typ hela dagen .. Inte särskilt snällt av henne :P

Men men .. Har haft en så jäkla rolig helg iaf - tack brudar ! <3
Det får vi göra om någon gång snart ( :

image6         image7


image10       Sofie signerar ut.


28/4-08
14:50

Kommentarer
Postat av: Oscar Sjöbom

varför i hela fridens namn tackar du inte mig för en trevlig helg? Jag stod för spriten ju !

2008-05-01 @ 16:23:24
URL: http://oscarinaction.blogg.se
Postat av: Sofie

haha jag kände att jag inte behöver tacka dig , har jag alltid roligt när du är med ( :

2008-05-04 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback