Tant Sofie

Det är jag numera .. För jag har blivit moster ! :D
4/4-08 kl. 17.03 då kon han till världen .. Fabian Gustavsson - min systerson ( :
Va å hälsade på dom idag , och han är så underbart söt :D
Men jag känner mig så jäkla gammal , jag menar MOSTER . Ni hör ju själva hur gammalt det låter :P
Men det ska bli kul iaf ( :

Har varit en ganska händelserik helg faktiskt ( :

Först bebisen i fredags , sen party med brudarna på kvällen ( :
Hur kul som helst ! <3
Jag , Lotta & Emilia hamnade på efterfest på Hotell Ibis . Va dock inte så mkt efterfest.
Vi satt mest å pratade , men det va grymt trevligt ( :
Kom hem vid tio över sex på lördag morgon ;O

Sen upp å döma vid halv elva , jag va inte i tillstånd till att göra det .. Men va gör man inte ?
Men gick bara på linjen så det gick bra ändå . Gick dock å gäspade hela tiden , såg väl kanske inte alltför
bra ut :P
Sen hem å sov typ hela dagen ..
Ut å va chaffis på kvällen ..

Jag hade lovat Felix att jag skulle skjutsa hem han på natten , men jag råkade visst somna ..
Han ringer runt halv tre och när jag väl vaknar och svarar får jag höra ;
"Knöller du äller?"
Men det gjorde jag ju inte .. Det va bara han som va full ;P

Blev ingen skjuts för hans del iaf , han fick ta taxi ;D
Fast det va han som sa att han skulle ta det bara för att jag låg å sov - så elak är jag inte ;P

Idag dömde jag en match till , inte på linjen dock . Va ganska ringrostig ;S Får hoppas att jag kommer igång snart , annars kommer det bli en helvetisk säsong ..

Åkte hem till mamma som skämde bort mig med lite hemlagad mat .. Vet inte hur länge sen det va jag åt det ;O
Jag måste fasen bli bättre på att laga mat hemma , detta är inte okej !

Sen iväg å träffa Fabian .
Pappa va hur nöjd som helst - morfar ( ;
Han låter också sådär gammal :P

Som Joakim sa ;
"Min morfar är lixom över 90 år. Nu är dom i samma liga." Moahaha.

Träffade Emil också :D
Va hur länge sen jag träffade honom så det va kul å få träffa honom .
Saknar han som fasen här hemma :(

Men nu har jag fått träffa honom så nu klarar jag mig nog ett litet tag till . Men ska försöka ta mig ner till Göteborg och hälsa på honom snart ( :

Sen i vanlig ordning söndags-fika med Oscar & Felix på Donken ;D



http://sofiegustavsson.bilddagboken.se


6/4-08
23:54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback