Jag vill ha Maj !


För en gångs skull känner jag vid slutet på en månad att nästa månad kommer bli en bra månad !

Känns bra att vara positiv för en gångs skull .
Har inte särskilt mkt räkningar , hyfsat bra lön , fin i håret och allt känns helt enkelt positivt .. Jag ska bli
mer självständig oxå ! Är trött på att hålla på å daltas runt med , nu är det jag som bestämmer hur det ska
gå till ( ;

I Maj kommer det även hända massa roliga saker ..

* 3:e ; Ullared - massa rolig shopping med tanterna ( ;
* Samma helg - fint folk kommer till stan ( ;
* 10:e ; Dags för vårens fest - massa roligt folk som kommer . Ca 100 pers i alla åldrar . Det kan inte bli annat ön lyckat !
* 15:e ; Fick höra att jag ska få följa med på Arbetsledarfesten med jobbet - har hört massa om hur vilt det va där förra gången . Självklart kommer det bli det nu när jag också ska med ( ;
* 17:e ; Magnus Betnér ! Kungen är i stan - klart man måste dit ;D
* 18:e ; Personalfest ! Det vet vi ju alla att folket på McD vet hur man festar ( :

Sen vare nog inga mer fester .. Blir väl säkert utgång också i vanlig ordning - men det är ju inget utöver det vanliga ( :
Ska bli riktigt roligt iaf !

Det är bara ett stort problem kvar - måste hitta nya kläder til personalfesterna .. Har hittat en klänning som jag verkligen, verkligen vill ha ! Meeen den är dock väldigt mkt studenten .. Men vem har sagt att jag måste ha den på mig på just studenten ? Den är ju faktiskt vit & svart - det är fint på sommaren ju ( :
Den är lite dyr dock , så jag får fundera lite ( :

Nå ja , det löser sig alltid på vägen .. Kläder är det minsta problemet ..


Just därför vill jag ha Maj  - NU ! :D


23/4-08
22:28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback