Intressanta dagar.


Har hänt massa roligt under helgen .. Trots att jag inte har varit ledig så har det varit en minst sagt intressant helg ..

Torsdagen började med att jag verkligen inte hade lust med att sitta hemma.
Skickar ett meddelande till Bacon och frågade om vi skulle ta ett glas vin på stan .
Till svar får jag ; "GÄRNA ! Jag har massa vodka hemma , så du kan ju komma hit."
Sagt och gjort . Fixar iordning mig lite och går iväg till henne . Vi tar oss ett par glas , går vidare in till stan , sätter oss på Arena Bar och tar en cider . Sen in på Arena på Student-Torsdag.
Det är nu jag undrar vart tiden tar vägen ? ;O
Båda två hade precis börjat komma igång och vi dansade och hade hur kul som helst ! Då är klockan helt plötsligt två och det är dags att gå hem ;S
Båda två , lite smått irriterade över att det alltid ska ta slut när man har som roligast , går åt varsit håll .
Meeen trots det så hade jag så grymt roligt !

Fredagen va lugn på jobbet , va väl lite härj i vanlig ordning . Men det är ju inget ovanligt ( :
Lördagen började hur kul som helst !
Lite svårt å skriva allt som sades här , men vi hade en rolig disskusion med en gäst som va grymt upprörd på mig och tyckte inte att vi gjorde vårat jobb , jag skulle bli anmäld och stämd och jag vet inte allt .
Jag går fortfarande och väntar på att min anmälan ska dimpa ner i posten ;D

På söndagen va vi glada över att det hade varit en lugn helg , utan slagsmål å så ..
Meeen icke !
En alkis ska börja slås med fjortisgänget som hänger på McD ungefär 20 av dygnets 24 timmar .. Det va lite smått underhållande ( ;

Idag då ..

Va iväg å fikade med Bacon och blev lite shopping .. Jag gjorde för övrigt joooordens fynd !
Köpte ett par jeans för 200 :-
1000 kr i REA !  Jorå , för att det är jag rätt nöjd med ;D
Satt som ett smäck gjorde dom oxå ( :

Efter en sväng på stan gick vi till jobbet och hämtade oss en varsin kaffe och gick ner å satte oss vid älven .
Jag lovar - det kändes som sommar ! Hur gött som helst verkligen :D

Nåå ja ... Det får ta å avsluta det hela . Orkar inge mer nu ;D




Sofie signerar ut .

16/4-08
00:37


Ah men just det ! Va inne hos frisören och bokade tid idag . Så på Tisdag blir det förändring vill jag lova!
Håll till godo ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback