Ett steg närmare..

.. sommaren nu när det är April å grejer ;D
Har ju tillochmed ställt om till sommartid , då måste det ju vara nära ;O

Nåå ja , kände att det va ett tag sen jag uppdaterade så kände att det va på tiden nu ..

Påskhelgen är över , och den vart grymt lyckad ( :
Först party med brudarna på fredagen <3
Sen säsongspremiären på lördagen ( :
Va iofs bara assisterande meeen gött å inleda så oxå ( :
Till helgen blire två matcher till .. En assisterande och en huvudddomare .. Får se hure går ..
Borde väl finnas där nånstans ..
Kondisen är det som oroar mig , är ju trots allt en Donkentjockis nu ;D

Efter matchen på påskafton vart det direkt ner till Åmål och börja festa igen ..
Korkade upp runt två och sen fortsatte det i ca. 12 timmar .. Kul kul kul ..
Kom förbi massa olika folk som hade med sig roliga saker ;D
Det blev lite Jäger , Baileys , cider , öl å sånna gosaker ;P
Slutade med att vi gick å badade tunna vid halv två på natten .. Gjorde snöänglar å grejer ..
Svinkallt men hur gött som helst när man kom i tunnan igen ;D
Mums ( ;

Jahaa .. Har väl inte hänt så mycket annat mer än jobb ..

Eller jooo ..
Det va party i söndags ;D
Trodde jag bara skulle ner å ta ett par glas med Oscar & gänget ..
Meeen det blev lite mer än så ..
Blev ett riktigt jäkla drag där ett tag , hur kul som helst :D

Oscar blev dock fullast i stan och jag fick ta hand om honom :P
Lars fick hjälpa mig att leda honom hem , lägga honom i sängen och hålla mig sällksap
tills han somnade ..
*Gull-Lars*

Hade roligt iaf ( :
Även där vare massa roligt å dricka .. Massa olika shots å grejer , massa kul ( :

Meeen nu äre nog inge mer jag har å tillägga .. Mer än att vi har fått tillbaka nattstäd , så nu ska
jag inte städa nå mer :D

Oh , jag fick komplimanger för min tautering av en tjej som köpte mat av mig idag ;D
Hon hade tydligen sett mig nånstans på nätet där jag hade den bilden upplagd och hon tyckte
den va skiiiitsnygg .. Wiie
*skryt-ove*


Det va allt :D
Sofie signerar ut .

2/4-08
02:51

Kommentarer
Postat av: Oscar Söbom

Sofie, jag blev inte alls fullast i stan för det va tobbe som var det! Tack för sovplatsen i alla fall ;)

2008-04-02 @ 06:56:39
URL: http://oscarinaction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback