Torsdag ,


Nu har äntligen lönen kommit och jag har betalat alla räkningar och har fortfarande flera tusen kvar att spendera - hur gött som helst ;D
Har varit på stan en sväng idag och köpt stövlarna som jag la undan igår - MUMMA (;
Skulle köpa klänningen oxå men den va slut :'(
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska köpa för klänning ... Såg en fin på Cubus faktiskt , satt väldigt bra gjorde den oxå . Så la undan den till imorgon så får Sara följa med mig och vara lite smakprov (:

Meeen ikväll blire iaf party med Lina & Ludde (:
Ska bli kul .... Nu blire ytterligare en gång som jag går på krogen utan att behöva oroa mig för pengar ...
Men vill ju inte göra av med allt bara för det .. Måste ju kunna shoppa lite imorgon oxå ^^


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback