Torsdag ,


Kan ju börja med att informera er om att jag är hur trött som helst !!
Har jobbat frukost idag vilket innebär att jag började halv sju imorse så jag va tvungen att gå upp 05.20 ;O
Va inte ett dugg trött .... lr så va det på gränsen att jag inte orka gå upp ur sängen :P

Men ändå rätt soft att jobba frukost , nästan ingenting att göra och så slutar jag klockan 15.00 då har man ju hela dagen framför sig ;D
Är riktigt kul att jobba nu faktiskt , så jävla skönt gäng som jag går skift med :) Hur kul som helst !

Har varit iväg å kollat på en annan lägenhet idag .. En etta på Norrstrand ... Hur fin som helst !
VILL VERKLIGEN HA DEN !!!!!
Hon som äger lägenheten skulle höra av sig ikväll eller imorgon och säga om jag fick den lr inte ... Hoppas verkligen !!
Känns så jäkla jobbigt att bara sitta här och vänta på att hon ska ringa . Vill veta nu om jag fick den lr inte :P

Men men  , det märks väl hur det blir ...

Imorgon blire iaf partiii .. Ska bli massa kuuuul :D


Ha dä gött !!!

Puss & Kram / Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback