Tisdag ,


Jaha , då har både måndag & tisdag gått på denna veckan . Helt sjukt va fort dagarna går !!
Är ledig imorgon & på torsdag så imorgon blire ut å leta lägenhet - igen .. Blir galen om jag inte hittar nån snart !!
Orkar verkligen inte bo kvar här längre , vill ha min egen lägenhet där jag kan bestämma själv och inte behöver anpassa mig efter mamma & pappa :P
På torsdag blire ut å shoppa oxå (:
Har hittat en übersnygg klänning som jag verkligen vill ha , hoppas att den finns kvar . Vet inte vad jag gör annars .
Ska ha på mig den nästa helg tänkte jag , för då blire party (:
Ska oxå bli jäkligt kul , över 100 pers som har anmält sig :D
Sååå jag hoppas att den klänningen finns kvar och att jag hittar ett par skor som jag kan ha till ... Kan iofs ha mina svart pumps till meeen känns som att det blir för mkt sommar över det om jag ska ha både pumps och klänning ... Fast iofs så ska vi ju vara inne nästan hela tiden. Förutom när vi går typ 5 minuter från förfesten och sen om man är ute och tar lite luft lr röker lr nått sånt .... Så får se hur det blir :P

Nu äre bara 5 dagar kvar tills jag ska iväg till frisören oxå .. Har typ hur nervös som helst .. Tänk om det inte blir bra? Va faan gör jag då ? ;O
Det är lixom inte så mkt att göra .. Bara hoppas på att jag blir nöjd :P


Meeeen , nu börjar Desperate Housewifes :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback