Tisdag ,


Ojojoj , va alltför länge sen jag uppdaterade här så kände att det va dags nu ;)

Här hänt hur mycket som helst på sistone .
Jobbar som ett djur nu för tiden , har inget liv längre ... Vet inte vad det är med mig , men när
jag slutar jobbet åker jag bara hem och orkar inte göra nått mer sen .
Fast iofs så har det lönat sig att jobba som ett djur ..
Ska få bli arbetsledare på jobbet , ska få en vit skjorta och vara mkt finare än alla andra ^^
+ att när jag blir det så får jag löneökning oxå , såå jag klagar inte .
Ska få åka iväg på kurs i en vecka i sthlm , jobbet bjuder på hotell , mat & öl till maten ;D
Chefen sa att dom tydligen super som svin därborta oxå , men det gör ju inte mig nånting ;D

Håller på å letar en ny lägenhet oxå , höll inte särskillt bra mellan mig & Thomas :(
Så nu måste jag flytta därifrån , och jag tänker verkligen inte flytta hem igen !!
Sååå om det är någon som har en ledig lägenhet så är det bara att höra av sig ;)

Skulle ha jobbat natthelg denna helgen oxå , men jobbade bara halva fredagen , söndag och måndag.
För er som kanske läser tidningen så va det en misshandel utanför Mc´Donalds natten till lördag ,
och självklart va jag tvungen att se ALLTING såå mådde inte särskillt bra efter det . Va rena kaoset verkligen !
Har pratat med polisen och lämnat vittnesmål å grejer så får se vad som händer nu , förhoppningsvis inget mer ..

Men men , kan inte hålla på att älta det hela livet heller :)
Nu äre party i helgen som gäller seen får jag se vad som händer i livet ..
Är otroligt sugen på att åla utomlands lr nånting , bara för att få komma härifrån.
Blev bjuden till sthlm en helg för att festa , kanske ska åka dit istället ? :)
Kan ju vara kul att få festa nån annanstans oxå :)
Det märks va det blir :P


Ha dä !!

Puss & Kram
/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback