Söndag ,


Då var det slut på en otroligt långt vecka .. Har jobbat hur mycket som helst denna veckan ju ... Meeen nu är det äntligen över och jag är ledig imorgon , yeeey :D
Fast det har ju inte bara varit jobbigt , härjade en hel del på jobbet i torsdags .. Hur kul som helst hade jag , blir ju ännu roligare när man lyckas få upp alla andra i varv också  - massa härj vare där (:

Va iväg till Charlottenberg och jobbade i fredags och det tänker jag ALDRIG mer göra . Det va nog den drygaste dagen jag någonsin varit med om . Åkte hemifrån halv tio på morgonen och kom hem halv elva på kvällen ;S
Va alltså borta i 13 timmar (!) Hur sjukt som helst ..
Va bara jobbigt med massa norskar också , blev typ hur glad som helst om det kom en svensk och beställde av mig :P
Men men , nu är det över som sagt (:

Nu väntar jag bara på att lönen ska komma , inte långt kvar nu ... 
Funderar verkligen på vad jag ska göra åt mitt hår , får PANIK på det ... Kanske klipper av det igen ??
Fast ändå så har jag ju sparat hur länge som helst så vill ju inte klippa av det .... Får kanske bli en permanent ändå ??
Naej , jag vet faan inte .. Får kolla runt lite och se om jag kan hitta på något (:

Vill köpa nya kläder också ... Blir party på Barbros brygga snart , då vill man ju ha lite nya kläder och så ju (:
Meeeen får se hur det blir med det .... Känns som att det är väldigt mycket jag vill ha just nu :P
Men som ni vet så säger jag alltid: det löser sig ...
Och det är det klart att det gör även denna gången d:


Naej , nu ska jag faan gå och sova lääääänge . Hur trött som helst ju :S

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback