Onsdag ,


Varit ledig idag , har varit göööött (:

Så har varit på stan med Sara en sväng .. Hittade ett par jätte fina stövlar som jag la undan , till imorgon ...
Va nästan så att jag kissade ner mig när jag satte på mig dom ^^
Dom ska jag ha nästa helg till klänningen som jag har planerat att köpa..
Meeen va uppe och skulle lägga undan den idag och så fanns den inte i min storlek ):
Bara att hoppas på att dom kanske har fler eller att det finns på Bergvik , vet inte vad jag ska göra annars ! ;S
Har ju verkligen planerat att köpa den och det blir massa fel om den inte finns kvar :P

Har varit iväg till Säffle på Next Generation-möte idag med jobbet oxå ... Känns som att jag har kommit en bit på vägen till att bli arbetsledare nu iaf (:
Det va riktigt kul faktiskt (:
Nästa steg är att utbilda nån i kassan tror jag ... Ska bli kul å se hur det går :P
Är lite nervös för det faktiskt , meeen det blir säkert bra till slut ^^

Är ledig imorgon oxå , så då blire lite mer shopping (:
Ska bli kul att kunna gå på stan och köpa det man vill nu iaf .... Älskar när lönen kommer ;D

Blir hockey antagligen hockey och party imorgon oxå .. Blir nog väldans trevligt (:

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback