Onsdag ,


Jaope , va tvungen att gå upp för en stund sen .. Måste läsa lite grejer till jobbet , ska börja min utbildning till arbetsledare idag :) Ska bli kul faktiskt (:
Jobbade natt igår så är faktiskt förvånansvärt pigg nu ...Meeen det är ju bra med tanke på att jag ska jobba natt idag igen och imorgon igen .. MEN jag är ledig i helgen så det gör ingenting - yeeey :D

Nu är det inte långt kvar till lön heller , bara 8 dagar nu ^^
Då ska jag verkligen ta mig en runda på stan och kolla om jag hittar lite nya kläder och så , måste verkligen köpa en ny jacka så det hoppas jag att jag hittar (:
Men med min vanliga tur så gör jag självklart inte det :P

Va massa duktig igår oxå ... Va iväg till massa olika ställen och kollade om dom hade lägenheter , har lämnat in intresseannmälan på lägenheter + att jag har varit runt till massa olika frisörer och kollat priser på permanent.
Alla va typ hur dyra som helst , men till slut hittade jag en som va ganska billig iaf ..
Så den 29:e (tror jag att det va) ska jag iväg och permanenta håret :D
Dom tyckte att jag skulle ha typ afro - meeen jag vet inte riktigt . Får se hur det blir , kanske blir bra . Vem vet ? :P

Tog mig tid till att luncha med mamsen igår oxå och efter det åkte jag ut till Sara på Zakrisdal och pratade lite med henne oxå (:
Hann och göra hur mycket som helst igår innan jag började jobba - skönt (:



Meen , nu ska jag äta frukost , göra mig iordning , läsa på lite till jobbet och sen ta bussen in till jobbet (:


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback