Onsdag ,


Kul att jag skulle ha varit ledig idag meeeen i vanlig ordning ringde dom från jobbet och ville att jag skulle jobba
och snäll som man är så kunde jag ju inte säga nej :P
Hade egentligen planerat en heldag med mamma. Vi skulle gå iväg och kika på lägenheter , köpa säng och massa sånt .... Men det blev inte så mycket gjort av det..
Vi hann däremot titta på en lägenhet , en jätte liten tvåa i viken som va hur mysig som helst och jag verkligen vill ha om dom tapetserar om den .. Så ska iväg och prata med dom imorgon och höra med dom om dom kan göra det .. Isf blir det flytt igen om typ tre veckor :D
Ska iväg å kolla på en annan lägenhet imorgon oxå .. En etta på Norrstrand som är nyrenoverad .. Men den är massa andra som oxå är intresserade så får se hur det blir med den .. Med min vanliga tur så lär jag ju inte få den :P
Men men , det är ju inte mkt att göra åt saken . Bara hoppas på att jag kan få en lägenhet SNART .. Får panik på att bo hemma hos mamma & pappa och har ändå bara gjort det i typ 2 veckor lr nått sånt :P

Jobba frukost imorgon då ... Kommer nog inte vara ett dugg trött , börjar bara klockan halv sju ;/
Känns inge kul alls . Men det gäller att se det på den positiva sidan , jag slutar klockan tre :D

Har pratat med Lina nu oxå , så vi ska styra förfest på fredag . Ska bli riktigt kul , har saknat dom hur mkt som helst ... Mina brudar ju :)



Ha dä gött !!

Puss & Kram / Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback