Måndag ,

Jaope , ny vecka igen då ..
Har varit en rätt crazy helg med massa party :) Har varit så jäkla kul verkligen , hade saknat hur mycket som helst att festa med både Angelika & Lina meeen nu har vi äntligen gjort det igen :)
MASSA KUL :D
Det va en lyckad , men väldigt dyr helg . Vette faan vad jag gjorde med alla mina pengar , men slut tog dom iaf :P

Va på bio med Emil igår också :) Supersugen kollade vi på , jäkligt rolig faktiskt :)

Nu är jag avklarad med allt som har med Thomas att göra iaf , ÄNTLIGEN. Fattar verkligen inte varför jag tog så lång tid på mig , men nu är det gjort. Va där och hämtade resten av mina saker igår och i vanlig ordning så bråkade vi ... Fattar verkligen inte varför jag inte drog därifrån tidigare .... Meeen det är lätt att vara efterklok också :P

Nu är det enda som saknas en lägenhet , som jag säkert sagt tidigare så får jag allvarliga dampryck av att bo hemma i Skattkärr igen - JAG HATAR DET !!!!
Men men , det är inte mkt jag kan göra för tillfället, mer än att hoppas att jag får tag på en ny lägenhet snart :)
Hade hittat en i Viken som jag va lite tveksam på men nu hade jag bestämt mig för att jag ville ha den , då va den redan uthyrd :(
Så har fått tag på en annan som jag kanske också kan få om jag vill , men det är inte inflyttning förrän 1:a februari isf och så länge orkar jag verkligen inte bo här ;S
Får nog åka iväg å kolla på den iaf , den kanske är jättefin och jag verkligen vill ha den . . Isf är det ju värt att vänta och spara lite pengar så att jag kan köpa nya möbler då :)
Aja , får se.. Ingen idé att hoppas på för mkt har jag lärt mig :P

Men men , nu ska jag ringa till han som har lägenheten så får jag se vad han säger :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback