Fredag ,


Jaope , då vare Fredag och jag är leeeeeedig hela helgen - yeeey !
Ska verkligen bli så jävla gött :D Synd bara att jag inte hade lite mer pengar så att jag kunde gå ut oxå , då hade det varit helt perfect ^^ Men men , nu är det inte så , så jag får väl klara mig ändå :P

Nu äre bara 6 dagar kvar till lön , då blire shopping & kanske party ? (:
Vore ju skoj iaf (:
Meeen kan inte shoppa upp hela lönen , har bokat tid hos frissan ju så måste spara pengar till det , sen ska ju pengarna räcka hela månaden ... Meeen vi vet väl alla hur bra jag är på det ? :P


Sov för övrigt till klockan fyra idag , det va skönt (:
Nu är jag inte trött iaf , men chansen finns ju att jag inte kommer orka klä på mig heller :P
Det märks väl (:


Meeen , om man skulle ta och laga sig lite mat kanske ? :P
Är ju lite dumt att sitta här och vara hungrig när det finns massa mat i kylen (:

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback