Fredag ,


Då va det fredag igen , fattar inte va fort dagarna går ! Helt sjukt verkligen ...
Har jobbat hela veckan i vanlig ordning , meen har oxå varit sjuk , druckit vin med Angelika och målat en jättefin keramik tomte som jag ska ge till mamma i julklapp :P
Hur nöjd som helst blev jag med den (:

Va riktigt kul att jobba igår faktiskt , härjade som stryk där ett tag ^^ Massa kul ;D
Meeen idag blire iväg till Charlottenberg och ska jobba där , dom behövde tydligen folk ;S
Känns lite jobbigt faktiskt att åka ända dit för att jobba , tar ju över en timme ;/ Men men , inte mkt att göra . Nu är det för sent att ångra sig :P

Såå jag måste åka snart , ni får väl veta hur det gick där uppe när jag kommer hem ikväll ^^

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback