Onsdag ,


Körlektion idag : ) Gick lika bra som vanligt förstås ; )

Seen hem å sov ett tag för att sen åka iväg på teroilektion , om ni har missat det så fyller ju jag snart 18 och det innebär snart körkort - så det gäller att ligga i nu ; )


Fick ett nytt cd-ställ av min pappa idag , han har gjort det helt själv.
Han är duktig min pappa : )



Tänk att få känna den där känslan när det verkligen pirrar i magen bara av att tänka på någon, att bli varm i kroppen när han tar på dig , du verkligen njuter av att höra hur mkt han tycker om dig .
Jag saknar inte det där längre . Jag klarar mig riktigt bra utan det !


27 dagar kvar .

http://sofiegustavsson.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback