Onsdag ,


Ledig idag ; D
Ska snart in till körskolan å läsa lite teori , kan ju behövas nu när det snart är prov ; )

Bra dag på jobbet igår ; D
Igår hade det varit öppet i ett år så vi fick tårta ; ) + att jag fick en dagslön på 403 kr : )
Gött ; D

Och igår vare tre veckor kvar tills jag fyller år , så det betyder att idag äre mindre än tre veckor kvar ; D


Jag lovar , jag HATAR bussar !
Skulle åka in till stan men busshelvetet åker för tidigt så jag missar den : S Sprang som en idiot i 10 cm klack , vilket inte är det lättaste men jag missar den . Så springer hem istället och tar cykeln till skolan för det va 5 minuter kvar innan den ska gå , men när jag kommer dit har den redan gått , 3 minuter för tidigt ! :@
Och självklart va jag ju tvungen att få ett jävla astma-anfall också : S
Så idag blev det inge plugg ; S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback