Nyår


Gott nytt år på er : )

Bara så att ni vet så kommer detta året bli så jävla bra , det har jag lovat .
Ska inte ta någon mer skit från killar , jag mår så jävla mkt bättre utan er.

Hade riktigt roligt igår : )
Först förfest hos Tommy med massa roligt folk , sen iväg till torget på tolvslaget : )
Träffade massa roligt folk där oxå : )
Meen slutade inte särskillt bra . Jag fick en raket rakt i ansiktet ; O
Så nu har jag jordens bula i pannan , näsan är svullen , har en liten fläskläpp och ett litet brännsår ; O
Inte så jävla gött måste jag säga .
Meen i övrigt hade jag jävligt kul : D


Idag fyller Johanna 18 år , grattis gumman : )
Tråkigt att jag inte kunde komma ; (


29 dagar kvar .


http://sofiegustavsson.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback