Måndag ,


Första dagen i skolan idag och det suger ! Fick inte direkt nån mjukstart heller , har redan två läxor och ett prov inbokat ; O

Har varit iväg å skaffat mig en balklänning nu oxå : D Jättefin är den : D
Meen jag måste gå ner 3-4 kg : P Den sitter ju redan bra men om jag går ner några kilon kommer den sitta perfekt ; D
För er som har missat det så tar ju jag studenten 14:e juni : D
Sen blire aldrig mer tillbaka till skolan ; D

Va iväg på teorilektion förut oxå , har lärt oss hur man gör en säkerhetskontroll så det är jag kung på nu ; D
Och så har jag bokat tid för teori-provet men ni får inte veta när ; D
Så nu kommer det bli råplugg på körskolan ett tag framöver : P


Meen nu ska jag gå å äta sen blire sova innan träning : P


22 dagar kvar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback