Lördag ,

Jobbat idag , hatar verkligen å jobba på lördagar . För det första måste man gå upp så jävla tidigt för det andra så ligger alla å sover klockan 10 på en lördag-morgon . Inte faan skulle jag vilja ha en telefonförsäljare som ringer hem till mig klockan 10 på morgonen , även om jag var vaken .
Det är ännu tråkigare å jobba när inte Anna är där heller ; /
Hon va hemma å va sjuk idag : (
Så Anna , du får krya på dig så att du är frisk till på tisdag ; )
Det enda som är bra med att jobba på lördagar är att man får ta ut halva dagslönen , det beöhvdes kan jag ju säga : P

Men men , nu äre över iaf ; )

Det blir nog film snart , meen frågan är vad man ska titta på *-)


You are so damn fine ; )

17 dagar kvar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback