Fredag ,

Ledig idag + lön igår = SHOPPING : D
För er som inte fattade så har jag varit på stan och shoppat idag ; D
Köpte två tröjor , ett par kavajbyxor & underkläder . Det va kuul ; D
Skulle egentligen köpa ett partylinne oxå meen hittade inget ; / Det va ju synd : /
Meen funderar på å gå på stan imorgon oxå å titta lite mer , har hittat ett par skor oxå som jag funderar på å köpa . Men jag får se imorgon ; P

Skulle verkligen vilja hitta ett fiiiiint partylinne till nästa vecka . Är ju kul att vara lite ny när jag ska fira min födelsedag ; D
För er som har missat det så fyller jag 18 år på tisdag : D
Då ska vi på klassresa till Hammarö , haha : P Meen där blire iaf å dricka lite med tjejorna ; ) fun fun fun : D

Men nu blire å prova kläderna igen ; D

4 dagar kvar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback