Fredag ,

Då är man tatuerad oxå : D Skiiiiit snyggt blev det : D
Gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra : )
Är iaf riktigt nöjd : D
Inge nervös jag va innan då ; O Händerna skakade som faan och pulsen va uppe i typ 300 : P När jag kommer ner till tatueraren blir jag ännu mer nervös och mår typ illa : P Blir ju inte bättre av att han säger att det kommer göra ont : O Schysst : P
Seen lägger jag mig ner och är typ spänd som faan . Svettades som faan i händerna , va helt blöt efter typ 20 minuter så han va tvungen å sätta på fläckten : P
Meen sen va han typ klar : P
Det va kul meen nästa gång blire nog piercing i tungan som gäller ; )
Bild kommer senare ; P

Så äre äntligen helg oxå : D Kan ju inte bli bättre ; )
Lr jo , det kunde det visst . Jag ska inte jobba i helgen ; D

Så i helgen ska jag bara slappa och njuta av att inte behöva ställa väckarklockan ; P
Ska sova läääääänge ; )

För övrigt gick jag upp klockan sex imorse ; O Såå jag är ganska trött : P



11 dagar kvar .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback