Måndag ,

Jorå , så vare en ny jobbig vecka igen ;/
På torsdag blire historia-prov , ingenting jag ser fram emot direkt :S Meen måste verkligen göra det , kan inte missa fler prov nu :S

Bra början på veckan jag fick då . Försov mig och missade första lektionen , går på andra men måste gå en halvtimme tidigare . Sen åkte jag hem , orkade inte vara kvar .

Varit hos kuratorn idag . Tänk va skönt det kan vara att få prata med någon utomstående som bara lyssnar på mig och försöker förstå varför jag mår dåligt och inte bara säger "det kommer lösa sig " för det kommer det inte göra - har ni inte förstått det än ?
Att bara få släppa allt och kunna prata av sig är nog det bästa som finns. Man kan gråta om man vill , det är inte massa folk som står runt omkring och viskar och pekar och undrar varför man gråter . Där inne är det bara jag & kuratorn , och båda två vet varför man gråter så man behöver inte förklara .
En person som är helt utomstående och inte vet någonting mer än det jag berättar kan inte säga att någon gör på ett speciellt sätt för att han är så , kuratorn kan bara fråga "Varför tycker du så? Varför gör du så? " Det är det som är bra , jag måste själv hitta anledningen till varför jag mår dåligt och varför jag gör som jag gör.



Men men , nu äre som det är .
Fick den nya cosmopolitan idag iaf :D Det blir antingen å läsa den sen lr läsa i historia-boken , svårt val . Det blir ju lätt historia ;D





Du är bara för söt helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback