Torsdag ,


Då vare dags för den jobbigaste veckan på hela månaden ... Veckan då jag jobbar frukost fem dagar i sträck :P
Nu är det två dagar avklarade , bara tre kvar nu ;/
Tre dagar .. Känns som att det är hur lång tid som helst .. Men får vi lika mkt å göra under helgen som vi hade idag och igår så kommer det nog gå bra (:
Är grymt kul å jobba nu. .. Alla är ute och julhandlar så vi får mycket gäster , vilket innebär att vi måste vara många som jobbar och det är roligt :D

Imorgon äre löning oxå :D
Då blire ut på stan å köpa mina sista julklappar ... Trodde att jag va färdig men sen hittade jag några fler saker som jag vill köpa , så det får nog bli det .. Om dom inte är för dyra vill säga ;P

Är bara 8 dagar kvar tills jag ska tatuera mig nu , så jag måste ju spara pengarna till det oxå ..
Första sittningen kostar 1500 :- så det gäller att tänka på vad jag köper nu :P


Har precis kollat på Magnus Betnér - Ingenting är heligt på TV:n ... Jäklar va bra han är !! Skulle vara kul å kunna komma iväg å kolla live nån gång , men det lär ju inte hända om jag känner mig själv rätt :P


Bakade lussebullar igår oxå ... Hur bra som helst blev dom (; 
Fast det är sant .... När det är jag som bakar så är det klart att dom blev bra ;P
Det va gott iaf , men åt nog lite för mycket deg .. Blev helt tjock i magen :P

När dom va klara blev det hemleverans till Chrille med några .. Lovade han att han skulle få smaka så då fick han göra det ...
Sist när jag lovade honom en kladdkaka dröjde det ett år innan han fick den , så jag tänkte att det inte skulle ta lika lång tid denna gången :P


"En dag när jag va hemma och möös,
jag var ledig eller typ arbetslös"

Moahaha

Puss & Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback