Tisdag ,


Nu har personalfesten varit och det va så jäkla roligt !
Va länge sen jag hade så där kul när jag va ute ... Mkt kärlek vare iaf ... Alla pussade på alla ;P
Och det va många som mådde dåligt .... Hur kul som helst i bussen på vägen hem ...
Typ fem stycken som spydde , sååå det fick bli en spypaus i Grums :P
Jag tyckte att jag va lite hungrig så jag gick å köpte en korv medans vi väntade på att alla skulle bli klara ...
Men när jag lämnade korven till Ida i typ en minut för att gå på toaletten så hann hon äta upp den , så jag fick inte så mkt av den :P
Meeen det va roligt iaf (:
Va hemma vid kvart i tre tror jag *-) Gött att jag inte jobbade dag igår utan jag fick sova till tre iaf (:

Började jobba halv fem igår , fick först börja tidigare för att det saknades folk lr nått ...
Sen fick jag jobba över för att Marina va sjuk ... Sen fick vi jobba över ännu mer för att vi hade MASSA som vi skulle städa , så jag va hemma vid halv sex imorse ... Inte sådär jätte pigg ..
Jobbade typ 13 timmar igår ... Men det blir gött när lönen kommer ;D

Men nu är jag iaf ledig i tre dagar ... Ska bli sköööönt ;D

Ska kanske gå ner å laga lite mat lr nått ... Får se om jag orkar :P


Bilder från personalfesten för er som vill se ...   http://sofiegustavsson.bilddagboken.se




Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha, va skoj. Jag har inte böjat ännu, har bara varit på två utbildningstillfällen. De är sjukt mkt o hålla reda på :S Jobbar du i kassan eller köket?

2007-12-12 @ 08:16:52
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback