Oscar ska klona mig .....

.....  i en kopieringsmaskin ;D


"Tänk va bra det vore om man kunde klona sig och ha en klon som gör allt tråkigt åt en
 typ städar , diskar och sånt. Det vore kul :D"
"Jaa, jag ska nog ta med dig till jobbet och lägga dig i kopieringsmaskinen och få en klon av dig.
Då ska din klon få städa, se till att ha mat på bordet när jag kommer hem och så ska jag ha sex med den
när jag känner för det. Det tycker jag vore kul"
"Men vaddå? Min klon ska ju inte behöva göra alla såna tråkiga saker, lite kul måste ju den få ha också."
"
Neej, men du har ju klonen till att göra alla tråkiga saker, då har ju du tid över till att göra alla roliga saker."
"Jaa , men det är ju sant .. Då ska jag göra en klon till som kan jobba åt mig så får den köra öppning, stängning varje dag så får jag en jättebra lön sen ... Det blir ju hur bra som helst :D Men kom ihåg att vara snäll mot min klon :D"

Såhär intressanta diskussioner har vi när båda två är trötta och inte orkar vara seriösa längre ... Det blir alltid att det spårar ur bara , förstår inte riktigt varför :P

Men det va kul ;D


Va iväg å gjorde konturerna på min tatuering i fredags :D


image1  image2


Är redan grymt nöjd , men det saknas fortfarande skuggingar å lite sånt roligt :P
Så har minst en sittingar à 2 timmar kvar att göra så får vi se om vi hinner klart då ... Hoppas det :P
Såååå den 25:e januari äre dags igen (:

Sen vart det party på kvällen .. Va hem till Felicia och förfestade lite ...
Det va jag , Oscar , Carl , Felicia , Emelie , Tessa , Natalie ,Gela & Emilia ... Tror jag fick med alla ;P
Sofie & Martin va förbi en sväng oxå (:

Sen vart det in till Arena , Felicia som fyllde 18 va ju tvungen att få komma ut på krogen ;P
Va hur kul som helst faktiskt (:
Meeen Carl bjöd mig på absint ( eller hur det stavas :P ) och jag säger DRICK DET ALDRIG !!!!
För fy faaaaan va äckligt det va !
Jag & Oscar har kommit på att på två veckor har jag blivit bjuden på dom två äckligaste shotarna som bara går att få tag på ... Först vare Brännmaneten och nu vare dax för Absint ...
Jäklar , jag ska nog inte ta emot allt som jag blir bjuden på ... Folk köper bara äckliga shots åt mig :P

Men men , så är det ibland :P

Hade det roligt iaf (:

Nu blire å kolla lite på film (:


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback