Onsdag ,


Gött å vara ledig idag med .... Sov till typ halv tre , tills Oscar ringde å väckte mig ;O
Fast det va nog ganska bra att han gjorde det iofs , annars hade det väl blivit som igår när jag sov till sex på kvällen ... Helt  galet ..  Måste verkligen försöka vända om dygnet igen ..
Somnade klockan sex imorse ... Gick å la mig vid typ fyra men va inte ett dugg trött , inte alltför kul ;/

Men men ... Får försöka komma i säng i tid ikväll :P

Va iväg till Oscar en sväng igår ... När klockan va typ tjugo i ett kom vi på att vi va hungriga såå det blev räserfart till Max som stängde klockan ett ... Men vi hann iaf ;D
Mums ;D
Oscar konstaterade ett det som va minst kvinnligt med mig va mitt sätt att köra bil på :P
"Du är den enda tjejen jag vågar åka med i denna farten . Vi kanske ska låta Partrik åka med dig så kanske han slutar säga att tjejer inte kan köra bil".
Moahaha , där ser ni ... Jag är kung på att köra ! (;
Det är det jag säger ... Dra inte alla över en kant ... Det finns faktiskt tjejer som är bra på att köra bil ;D

Nu har fått ur mig det ... Ska nog kolla lite på film nu tror jag (:


HETING !


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

ja de hoppas jag verkligen, de enda jag är typ hundra på nu är väl cheese o big mach typ :) vi får väl se hur de går imån :)

2007-12-12 @ 22:15:47
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback