Måndag ,


Jag vill ha söndag - NU !!!
Då äre personalfest och det ska bli hur kul som helst ;D

Och på söndag äre några dagar närmare den 28:e och dåååå ska jag tatuera mig :D
Wiiiiie ;D

Oscar ska iväg å tatuera sig imorgon och jag hade velat följa med , meeeen jag måste jobba :(
Hade varit kul att vara med ... Men men , vad gör man ? ;/

Men imorgon får jag inviga mina nya arbetskläder .... Ska från och med imorgon ha vit skjorta & svarta kostymbyxor ... Så nu har jag officielt titeln Swing på jobbet :P Hur nice som helst ;D
Grymt mkt snyggare än dom kläderna jag har nu (:

Har gjort en intresseanmälan på en lägenhet på Brogatan idag oxå ... Vi får väl se hur det går ...
Meeen i vanlig ordning så går det väl aldrig som jag vill ...
Skulle vara kul om det kunde gå bra för en gångs skull ... Men det är väl för mkt begärt antar jag ? :S

Men men ... Sånt är livet antar jag ...

Ska forsätta kolla på Csi nu iaf (:

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback