Hairspray & kärleksakuten


Jaope , har kollat på Hairspray nu , den va riktigt bra faktiskt (:
Allt verkade så lätt där , tänk om det kunde vara lika lätt i verkligenheten .. Va skönt det vore :P

Jag har tydligen öppnat en mottagning för folk med kärleksproblem ...
Varför kommer alla till mig när dom vill ha råd när det gäller kärlek?
Jag är väl den sista personen att fråga , allt går ju bara fel för mig :P
Meeen det är kul att ni har förtroende för mig (:


Har min natthelg nu oxå ... Kom hem tidigt (04.00) igår.. Bara för att vi måste var kvar hur länge som helst inatt och hålla på å städa MASSA för att det kommer folk till oss och ska inspektera restaurangen på tisdag & onsdag ;/
Men men ... Imorgon är jag ledig för då äre PERSONALFEST :D
Det blir grejer det ;D
Ska använda min nya klänning då ... Tittar på den typ varje dag och bara vill använda den ... Men jag har varit duktig och inte använda den ... Så det ska bli kul att få ha på sig nått nytt imorgon (: Om jag bara kunde hitta min svarta väska som jag har letat efter i typ två veckor nu ... Men den finns ingenstans .. Fattar inte vart den har tagit vägen :S
Men men , får väl hitta på nått :P

Nu måste jag nog klä på mig , ska snart åka iväg till jobbet ...

Vi hörs ;D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback