Måndag ,

Jag har varit massa duktig nu! :D
Har fixat två av mina IG:n från förra året , så nu har jag godkänt i dom ämnena :) Gött , gött , gött :)

Varit på stan med Sara och Angelika en sväng idag oxå :)
Köpte en fiiiiin väska som jag ska ha till balen , och handskar som jag oxå ska ha till balen . Massa matchande till min klänning ^^
Och så köpte vi en varsin rosa plunta till studenten , hur söt som helst ! :D
Sen gick vi iväg å solade , det va gött :) Stör mig bara på att jag aldrig blir brun i ansiktet , bara på magen och benen ;/ Jobbigt ! Men men , det löser sig nog alltid ändå :P

Nu äre verkligen inte långt kvar till studenten , ska bli kuuuuul :D



51 dagar kvar ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback