Söndag ,

Julbak & alkohol med familjen igår : P
Pappa ville göra ett pepparkakshus men det fick han inte , så han gjorde ett pepparkaksdass istället : P Trodde aldrig att det skulle gå , meen han lyckades faktiskt : P
Gjorde tillochmed ett hjärta på dörren ; P



Va faan ska man göra ? Orkar inte med att det ska vara så här hela tiden : ( Vet inte när jag mådde bra senast . Hade riktigt roligt igår , när det va alkohol inblandat . Men så kom Billy och självklart ska han göra något så att jag ska bli lessen : (
Tycker ju verkligen om honom så jävla mkt , men är det verkligen värt det när man ska må så här dåligt ? Alltid när jag är lessen över nått som han har gjort så säger han massa saker som får mig att må bra igen , men stämmer verkligen allt som han säger ? Kan jag verkligen lita på honom ? Känns inte som det : (
Hatar detta !




http://sofiegustavsson.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback