Måndag ,

Nu har han åkt , min sötnos : ( Va det jobbigaste jag varit med på jag vet inte hur länge . Tur att han sa alla rätta saker : ) Han är så go : )
Kommer bli såå jävla jobbigt , men klarar vi det har klarar vi allt sötnos : )
Tycker om dig jättemkt och kommer sakna dig varje dag tills vi får träffas igen .




Idag har vi fått våran lön från Haga Hallen : D Fick 1000 kr : D Sååå på Onsdag blire Bergvik med Saaaaaara å köpa julklappar : D Det ska bli kuuuul ; D Tur att vi fick pengarna nu så att jag inte behöver köpa alla julklapparna på fredag : )

För nu äre bara 4 dagar kvar i skolan : )
Men har så jävla mkt å göra denna veckan ; )
  • Svenska-prov
  • Historia-inlämning
  • Textkommunikation-inlämning
  • Religion-inlämning


Och jag har inte börjat med nån av dom : S
Detta kommer inte bli roligt ; /


43 dagar kvar.



Uppdaterat 23.25
Nu har jag skrivit klart och mailat mitt religion-arbete till min lärare.
Massa duktigt ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback