Lördag ,


Party hos Felicia igår : ) Va så jävla mkt folk ! Kände inte ens häflten av alla som va där ; S
Hade riktigt kul ändå tills vi märkte att det va massa grejer som hade försvunnit ; S Två par skor och min digitalkamera va borta .
Skorna har dom fått tillbaka meen min kamera är fortfarande borta : (

Nån hade spytt på mattan oxå och sen bara gått därifrån ; S Vem faan gör så ? : S Så jävla dålig stil ! Så vid halv fyra imorse såg Felicia det och va tvungen att lyfta bort bord och stolar och allting bara för att kunna få ut mattan . Massa jävla krångel !
Jag va kvar å städade till typ kvart i fyra men jag skulle upp och jobba idag så va tvungen att gå hem och sova . Kändes så jävla elakt att bara gå därifrån men jag skulle få sova typ 4 timmar och det skulle inte kännas så roligt att sitta på jobbet hur trött som helst .

Vaknade imorse och mådde så jävla dåligt ! Inte bakis dåligt , utan sjuk - dåligt . Då har jag självklart lyckas bli ännu mer förkyld än vad jag redan var så nu har jag feber och världens jävla hosta och grejer : (
Åkte iväg till jobbet och skulle iaf försöka om det gick , meen det funkade inte så åkte hem efter en timme å la mig å sov . Så nu har jag sovit nästan hela tiden från klockan halv tolv till nio , förutom att jag va uppe och åt ett päron förut : P

Meen , nu blire sova igen . Orkar inte sitta här : P



Billy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback